Filosofi.

Har precis kollat hockey med bror, tessan, denny och petra. Skönt att FBK vann, även om det var nära till oavgjort i slutet. :)
Så nu sitter jag och kakan här vid köksbordet, han pluggar matte B och jag tänkte att jag skulle skriva en stund. Var jätte längesen jag filosofierade och skrev, kände att det är dax igen då min fantasi börjat flöda som ett vattenfall!
Funderar även på att börja skriva som jag gjort förut, typ som en historia fast i olika delar. Ni som följt mig länge vet att jag gjorde detta när jag hade min blogg på Devote och även på bilddagboken när man hängde där. Så vad tycker ni? är det en bra idé kanske? Är riktigt sugen iallafall men behöver veta att någon faktiskt kommer läsa ;) Med tanke på att jag har 10 prenumeranter så förväntar jag mig att minst hälften skriver sin åsikt om detta!
Imorgon ska jag köpa hårfärg, kan verkligen inte bestämma vad för färg bara så vi får se vad jag kommer hem med! Ska även på LR planering inför den är månaden, sätta upp lite mål och sånt där :)
Som jag nämnde förut är jag skit sugen på att dra ut och fota, någon som är sugen på att stå som model?
Pillade lite med olika bilder igår som jag tog för ett par veckor sedan.
Kan dock inte påstå att jag är proffs, men med ganska små och enkla justeringar kan en bild bli riktigt tjusig!
Hoppas ni haft en riktigt bra dag, och kommentera nu angående min blogg idé!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0