Duktig flicka!

Usch vad känner mig duktig när jag bloggar så mycket, får hoppas att ni uppskattar det :)
Nu är jag hemma, har humöret på topp och funderar på att ta damsugaren ett varv i lägenheten för att vara lite extra snäll mot brorsan och tessan ;)
Blev tillsagd från apoteket (där jag praoade) att jag skulle vara där direkt efter skolan idag. så jag trippar dit och vet ni vad? :D
Jag visste att jag skulle få en överraskning men när jag kikade vad jag fick så var det faktiskt mer än väntat...
Blev hur glad som helst och när jag läste omdömet kände jag mig stolt. Dom beskrev mig som "lättlärd" och "hon skötte arbetsuppgifterna mycket bra". Är skit nöjd! :D
En sjukt bra start på dagen har det varit, Så två tummar upp på det!
Pössokräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0