Min bror, Tessan och jag!

Jag har upptäckt att jag kommer trivas här, med broder och Tesselituss. Det gillar vi!
Idag hade vi triathlon (stavning?) Vi skulle simma 400 meter, springa 2,5 km och cykla 5 km. Jag som inte hållt igång på jag vet inte hur länge fick en blackout på simningen. Hela världen började snurra och ja fy fan. Denice som är räddare i nöden hoppa ner och bärde upp mig, haha :)
Lat som jag är så pluggade jag inget igår, så ikväll kör jag på som fan för att kunna knuffa undan det mesta. Kommer bli sköönt!
Är ännu inte nöjd med designen så får ta och fixa det!
Mongo bild! Men iaf så färgades mitt hår igår, synd bara att det typ blev svart... Men men, snart blir det nog dax att limma in hårförlängning. Måste bara hitta en bra sida att köpa det på. Med bra kvallité för ett rimligt pris!
Ni som har ett tips kan gäärna skriva det till mig. :)

Kommentarer
Postat av: denice

haha,vad söt du är :)

men jag sa ju att jag va baywatch lr vafan det heter :D fattades bara den där lilla röda grejen du vet ;) höhö

men du får krya i skallen ! puss <3

2010-09-06 @ 19:17:52
URL: http://ddanniz.blogg.se/
Postat av: Amanda Doverfors

hihi kommenterar här med, rapunzels hår är det bästa som finns helt klart! och det är bra pris, har alla grejer som behövs för att sätta i så säg bara till om du vill ha hjälp hih ;)

2010-09-14 @ 22:18:51
URL: http://adoverfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0