Lie to myself.

Halloj. Sur Alicia och ännu surare Denice... Vi hade tydligen sovmorgon idag vilket våran lärare var lite dålig på att säga. Med andra ord är man lite eld och lågor! Sitter här i nästan ett tomt klassrum nu iaf och har fixat så att min header visas, äntligen! Har inte ätit någon frukost idag eftersom allt var slut där hemma, ikke roligt! Får dra till donken och trycka i mig en cheese eller två sen. Haha, fetto Alicia... Igår var ju jag i Mariestad, det var roligt att träffa Tobbe och Oskar igen. För det var ju inte direkt igår vi sågs! Vi kollade film och segade oss. Idag är det ju Tisdag, vilket betyder massa massa massage. Men det brukar vara roligt så det går an! Efter skolan ska jag vara med Marcus en stund, dock bara i ett par timmar eftersom han skulle göra något grejjs ikväll. Anyways ska jag väl sitta och vara allmänt tråkig nu. Hade tänkt lägga in bilder men upptäckte att skolans internet suger (: BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0