Jag är en dålig människa.

Ni som tror att jag söker uppmärksamhet och sån där skit kan strunta i att läsa. JAG ÄR BARA UTE EFTER ATT SKRIVA AV MIG.
Hur gör man alla glada?
Hur blir man snygg?
Hur förändrar man sig?
Hur blir man perfekt?
Jag hatar mig själv, HATAR HATAR HATAR! Jag är värdelös, och mycket mer än det.
Jag har förstått varför människor går vidare i ett liv utan mig nu, jag förstår precis.
Jag är den som stannar kvar längre på min kompis bästa väns fest för att få knulla,
den som inte förstår.
Jag vill vara tvärt emot!
JAG VILL KÄNNA MIG BRA IGEN.
Jag har haft världens äckligaste dag, skolfotot blev fult lärarna tog min telefon och dagen slutade i tårar på buss hållplatsen.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0