I don´t know anymore...

Nu är jag hemma i falköping, har inte varit i skolan på ett par dagar och kommer inte var det imorgon heller. Saknar Denice redan och tycker lite synd om henne som får leva utan mig. ;) På söndag ska jag iallafall sitta och ta igen ALLT jag missat, ska även bli klar med diverse läxor som är halv klara.
Jag och natalie sitter med snuva, hosta och uppblåsa huvuden. Men med kladdkaka, film och varann så duger det ändå! Pappa och cristina slaktar nog oss snart, vi babblar på så in i helvete! :) Blev dock sur på pappa när han sa att jag inte kommer få gå ut alls i helgen, jag och denice som hade planerat att gå på björn rosenström... :(((((
Har lite blandade tankar om det mesta just nu, jobbigt att tänka så mycket... Blä på det! :)
jag och natalie har möbelerat om lite i det som nu mera kommer kallas "vårat" rum, så vi har dubbelsäng :D
Mycket sex blir det! HAHA.
PUSSAR! (Cp cam bild blev det.. som vanligt )

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you. <3

2010-09-10 @ 14:50:38
URL: http://ddanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0