Bara tisdag?

Hej hopp!
Alicia är ett nervvrak, håller på att tuppa av totalt. Don´t ask why, vet knappt själv vad det beror på. Vill bara hem och sova, sova och sova. Känner mig som en jävla törnrosa. Sen slog det mig nyss att det bara är tisdag.
Måste prioritera veckan på ett smart sätt. Sitter i skolan nu och tror att jag somnar utan förvarning snart.
Saknar min ponny ganska mycket nu, får dåligt samvete av att han bara står och blir fet. Men mamma vägrar sälja honom om han inte är igång. Skit samma om man får dra av 5000 när man säljer honom för att han inte är igång. huvudsaken är att han får komma till någon bättre, bättre än mig. Jag har inte ork eller intresse för att rida honom varje dag.
Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Amanda Doverfors

Säg bara till så kanske jag kan ta honom någon dag i veckan :)

2010-09-14 @ 22:16:04
URL: http://adoverfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0