Let the good times roll.

Tisdag på beställning, vilket betyder en jävla massa massage!
Hur ser veckan ut för mig?
Måndag (Igår dårå ja.) : Var med älskling, kollade ett par skor och träffa negern.
Tisdag (Idag ditt nöt.): Ska köpa skorna jag tittade på igår och om jag har tur kommer hjärtat. Sen blir det omprov också.
Onsdag: Hmmmmm.... Inget?
Torsdag: Får förhoppningsvis träffa Johanna, annars degar jag framför ett par filmer.
Fredag: Drar till min mor, känns som jag hade något mer inplanerat men?
Nästa vecka är det lov, tror inte jag kommer hitta på något, orkar inte.
Kommer där emot ägna massor med tid till Marcus, vi sover ihop hela veckan (hoppas jag) och pussas lite granna.
Kom på att jag inte har slängt upp fest bilderna från negerns fest, ni som inte kollat på facebook får alltså se lite här och nu!
Det här var dock från helgen innan, men natalie är en gullig prick så :)
Mjorå, riktigt snygga bilder!
Slänger upp en bild på skorna jag blev kär i ikväll, så håll ett öga på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0