Den stora skräcken är att tappa kontrollen totalt.

Ny dag, hej och hå!
Vaknade för 1,5 timma sen, trött och helt död slänger jag in mig själv i duschen och gör ett gott försök att vakna till. Det roliga med det hela är att vi just nu har badkar som vi får stå i när vi duschar vilket jag inte alls haft problem med förut. Vi hade så nere i tidan och inga olyckor inträffade. Tessan har även köpt en "antihalkmatta" som vi står på för att INTE halka. Alicia är för trött för att ens lägga ner mattan i badkaret och tänker "Det här går nog bra ändå!" Haha... Och ja, där står jag i duschen och ska ta ett par steg bakåt, men trött som jag var så tappar jag balansen och halkar, vilket måste sett skit kul ut! Det gick bra iaf, landade på armen så fick lite ont i den men jag hade inte tid att tänka på det så jag duschade vidare!
Idag kommer Marcus till mig, det blir första gången han ser våran nya lägenhet, BAMBAM BAAAAAAAM! Spännande ;)
Sen blir det väl plugg resten av kvällen -.-
Kyssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0