I´ll try to living my life.

Jag vet inte vad som är värst, att bli grovt jävla anklagad och misstrodd av en riktigt nära vän eller att bli sviken av omgivningen.
Jag kan inte sätta fingret på vad jag gjort som fått alla att totalt ogilla mig. Jag vet att jag är ganska tråkig och jobbig men inte trodde jag det var så här jävla farligt?
Jag fattar ingenting just nu, för en timme sen var allt normalt. Men nu är det som om någon bundit en och skär försiktigt med en kniv över halspulsådern.
Jag är så arg, frustrerad och besviken. Jag är trött på att folk ska ge mig skulden för saker jag inte varit en del i. Jag är så trött på att vara ett jävla offer.
Alicia, ginger, zlatan-näsan, idioten, horan och besvikelsen. När folk har förklarat anledningen till dessa namn kan jag vara med i spelet igen. Men när jag blir antastad utan anledning börjar jag undra om det inte är dax att dra från det här jävla landet.
Jag är inte som ni, jag går inte runt och slänger skit på folk. Jag håller mig till mitt eget liv och orkar inte ens lägga energi på att bry mig om andras saker. Det borde ni också prova.
Jag skulle inte vinna någonting på att vända dig ryggen. Men din misstro på mig gör att jag snart vänder ryggen ändå. För jag orkar inte ta någon jävla skit.
Im not involved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0