Ganska kallt!

Det är SVINKALLT ute, inte alls roligt!
Idag ska jag sova, har vaknat upp ett antal morgonar i rad nu och inte känt mer än ett kryddmått livslust.
Sitta och glo i skolan dag ut och dag in är något man faktiskt tröttnar på, tänk att man har gått i skolan i typ 10 år, hur orkar man?
Imorse var det dimmigt för er som är blinda, jag stod vid bussen och vänta och jag har märkt att under den stunden händer det mesta. Idag var det en gubbe som gick förbi, han såg tydligen inte mig ordentligt och när han precis gick förbi mig säger han: "HEJ KATJA!" och fortsätter gå.
Utav det här rekomenderar jag att någon optiker ska komma på antidimma-glasögon!
min pojkvän är lång och vi har en månad idag :)

Kommentarer
Postat av: emeliiiee

grattis :D

2010-11-17 @ 20:30:30
URL: http://emelielandh.blogg.se/
Postat av: Natalie Arvidsson

Grattis :)

2010-11-17 @ 20:56:29
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0