Kort Tisdag.

Hey! Sitter och har NO Just nu, skriver på en rapport som ska vara inlämnad ganska snart. Sov som sagt hos David inatt, Vi tittade på film och knäppte varsin bärs. :)
Vaknade typ ganska tidigt idag, hade mardrömmar och shit så. David vägrade kliva ur sängen så jag fick göra mig iordning helt ensam :( Iaf så var jag tvungen att springa hem sen för att äta och dra på mig en tröja, haha jag sprang genom halva tidan i ett par linnen och jeansleggins. :((
Idag ska jag ploppa in i stan, vet inte vad jag ska göra där helt ärligt men slutar klockan två och vad ska jag göra på skolan till halv 4? Anyways, kollade gamla bilder jag hittade på min användare i skolan, måste bara slänga upp en alltså!
Puss o kram!



Jag tar gärna tillbaka håret alltså, dock hade jag hårförlängning men andå. Det såg mycket bättre ut än det jävla trollhåret jag har nu :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0