Something new.

Just nu har jag ett mål, bara ett.
Vill bara göra en total förändring och känna mig trygg igen, det var längesen på något sätt och jag trivs inte med att leva med mig själv, med Alicia.
Jag vill springa till platser som inte är verkliga, jag vill dränka mig i verkligheten och ändå känna att jag hör hit.
Jag saknar mitt gamla liv, fast ändå inte. Jag vill backa ett år tillbaka, känna den där känslan igen, den var ju så underbar. Jag planerar framtiden som en idiot och får på något sätt ut väldigt mycket av det, men minnena från den tiden jag var riktigt lycklig gör att jag blickar tillbaka, kollar bilder och tänker igenom de knäppa saker jag var med om.
Jag är övertygad om att något fint väntar mig, jag trivs i mitt hem igen och det är en grund jag har att stå på. Kanske har jag börjat leta upp gamla vänner som jag tappat? Jag vet inte om det är början eller slut, men något riktigt underbart är det.

Bannern på min blogg är konstig btw, ska fixa det en dag! :)

Langar ny bild, äntligen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0