STOFFER ÄGER! (inte....)

Cha cha, sitter hemma hos mig med stoffer nu och bögar mig lite. Idag blire nog bad och sånt där mys, är glad att vädret är tillbaka så man kan njuta av sommarlovet lite! :)
Senare ikväll blir det fest, drar till Ragge och kollar läget men kommer vara nykter med tanke på att jag för det första har glömt köpa cider och sen att jag typ inte orkar dricka. Vet att det låter otroligt men haha, det är sant :DD
Puckad som jag är så la jag inte ut bilderna igår kväll som jag lovat några stycken.... Usch vad jag känner mig dum för det! Jaja, ni känner ju mig, eller hur? ;))
yeye, nu ska jag typ försöka komma ifrån datorn för solen skiner ju och då kan man fan inte sitta inne! ;)
Så puss på er alla sålänge :DD




Favorit i repris, bara för att det är den bästa sommarbilden jag någonsin har haft ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0