Grattis syster!

Hela helgen har spenderats med Stoffer, Denice och Johan. Det har varit sjukt trevligt och verkligen något som måste göras om. Är så glad alltså, för denice är bäst i hela världen och förlänger mitt liv med alla skratt vi får tillsammans. :*
Imorgon ska jag tvätta först och främst, sen åker jag och Denice ut till min mor för att rida en stund. Sen stannar jag där resten av veckan och tränar min ponny. :)

Rubriken säger en hel del, Grattis storasyster Jenny som fyller 31 idag! Vi var där och gratulerade henne nyss, vi kom överrens om att jag ska vara där den 14-18 och hjälpa till på lägret. :)
Men idag är det hennes dag så grattis världens bästa syster! :) <3


Kommentarer
Postat av: Madslejla

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-10-21 @ 07:09:21
URL: http://madslejla.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0