Nightmare.

Vaknade upp för kanske 5 minuter sedan ur en helt sjuk dröm. Den var så hemsk att jag fick tvinga mig själv att vakna...
Jag drömde att jag dödade mina bästa vänner, att jag seriöst stod i mitt rum och hängde dem ut igenom fönstret. Jag drömde att jag inte vågade berätta för någon. Jag gömde kropparna där ingen kunde se dem.
Allt var så verkligt, jag kunde verkligen känna i handen hur jag lyfte upp mina vänners halshuggna huvuden.
Asså fy fan, jag mår illa bara jag tänker på det!
Vanligtvis älskar jag att drömma, jag tycker det är så underbart att jag skulle kunna göra det om och om och om igen! Men efter inatt vet jag inte riktigt...

Nu blir det att göra sig iordning och dra till skolan för min del!

Kommentarer
Postat av: Your friends

de du just såg var om 10 år fast du såg inte hela drömmen

2010-01-23 @ 22:14:50
URL: http://www.google.se
Postat av: Your friends

De du såg var vad som kommer hända om tio år. Fast du såg inte hela drömmen...

2010-01-23 @ 22:16:11
URL: http://www.google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0