Värt att leva ändå!

Trött som vanligt, seg och jävlig!
Fredagen blev ju helt wunderbar, tackar allt folk som kom dit och höll en hög nivå på tillvaron!
Igår var det middag med syskonen från både pappa och cristinas sida, trevligt att ha alla samlade faktiskt :)
Vaknade typ vid 10 idag och insåg att hela söndagen får bestå av massa massa pluggande. Har ett stort (RIKTIGT STORT) Medicin prov imorgon som jag måste fixa. Fick IG på naturkunskapen och har väldigt mycket ångest för det.
Inte långt kvar till jullov nu, det gör mig jätte taggad så jag är inte direkt nere för allt runt omkring mig. Jag är ju en stark brud så detta drar inte ner mig för 5 öre ;)
Har sagt det förut men jag säger det igen. Har en helt fantastisk Natalie i mitt liv. Älskar att spendera tid med henne, speciellt dessa sega söndagar som egentligen tar kål på en ;)
Ska även städa lite sen så jag äntligen kan knäppa kort på rummet :)

Kommentarer
Postat av: Natalie Arvidsson

Tack själv för festen ;)

Och du vet att jag älskar dig också! Stort tack för att du finns vid min sida! <3

2010-12-12 @ 22:35:48
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0