Normen...

Börjar bli så trött på folk som sätter sig på sätet längst ut när båda är lediga i bussen. Detta gör dom ju självklart för att undvika sällskap i sätet bredvid vilket jag då inte fattar vad problemet skulle vara med det. Enligt normen brukar man inte tränga in sig till den tomma platsen som är längst in och det börjar bli så störande att folk utnyttjar det. Jag minna inte sista gången jag faktiskt fick sitta ner i bussen på morgonen, DÖD ÅT ER! :)
Det är tisdag och vi ska snart ha SPA prov, laddar upp genom att kolla runt på nätet när jag istället borde läsa på. Haha, smart brud!

Kommentarer
Postat av: Eldarhelena

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-21 @ 10:44:01
URL: http://eldarhelena.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0