Julafton!

Igår var vi hos min syster och firade jul, fick massa bra att ha!
Idag har kusinerna varit här och lite annan släkt, är himla nöjd med sällskap, julklappar och sånt!
*Tröja
*Hotpants
*Volyme master
*Massage olja
*Rengöringsmjölk
*Diadem
*Presentkort på gina och bio
*Bodyscrub
*Fotkräm
*Spa-bok
*Hello kitty pärm
*Red Alert 3
*Leggins
*Hårinpackning
*Ögonbryns penna
*T-shirt
*Svart formsytt linne
*Sminkborttagning
*Cristina Aguilera parfym, body lotion och shower gel
*Örhängen
*Spa-kit
*Smink-kit
Sen vann jag även 6-pack shotglas, tillhörande skärbräda och drinkmarkerare. (Kommer användas till nyår) ;)
Dagen:
Vaknade vid tio, började göra mig iordning och drog som vanligt till morfar klockan elva och käkade gröt och skink macka! :) Stack hem med kusinerna vid ett, jag och Emilia somnade i Gustavs säng tills Kalle anka började. Sen tittade man som vanligt vidare på "Kan du vissla johanna", en tradition för syrran och mig men fick överleva utan henne iår. Sen blev det mat i mängder, alltid gott med julbord! Sen julklapps utdelning:
och till sist julklapps spelet. Och nu sitter jag här ;)
Jag och Emilia förut idag, vi är snygga..Thats the way it is.
Langar ett par bilder från igår också :)
Min Pappa, min Idol <3
Mysig julafton!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0