Skövde och grejer här du vet!

Hej snoppar.
Idag är det bara måndag och jag tror att jag är redo att dö nu. :) Jag och denice gör det mesta för att få dagarna att gå fort och idag drog vi in till stora staden skövde. Där promenerade vi runt i affärer och glodde. Denice körde på lite inpuls köp ch det blev ett par brillor, töjning och piercing. Sen blev det Pim´s, där beställde vi kaffe så det blev kaffe, cigg och massa underbart snack! :)
Sen drog vi tillbaka till tidan och lagade mat hemma hos mig, stripps, korv och sås. Haha, vi hade romantisk middag :) Sen hart jag fortsätt packa inför flytten, fick ner diverse cd-skivor och pärmar.
Nu sitter jag och denice och glor på bilder som vi redigerar.
Har tagit beslutet att få in lite fler bilder på bloggen, bara för att få det liiiite intressantare ;) Det måste det bli en ny header. Min börjar bli uttjatad.
Tycker verkligen att pojkarna kan komma hem från turkiet nu, det är fan inte kul längre! :((







Härlig dag, dom tre sista är mobil bilder men skit samma :)


Pusssss.


Kommentarer
Postat av: Denice

wihooo, jag kan kommentera (H)

vi hade en mysig dag, men vi kommer få en mysig till idag med ;)

och jag tkr Johan ska komma hem nu ! :( aja, dagarna går fort med det är stunderna som är värst <3

2010-08-17 @ 06:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0