Inte igen...

Jag vill inte, inte igen! Varför kan jag inte ha vanliga tonårs problem? som alla andra...
Jag vet vad jag har haft för rykte, jag vet hur mitt förflutna är. Att det ska dras upp långt efter gör att jag dras ner på botten. Folk snackar fortfarande, jag fattar ingenting.
Jag vill kunna träffa någon och sen bara låta allt gå som det ska. Jag vet att han kan få någon bättre, jag vet att jag inte är så jävla fantastisk eller perfekt. Det är ingen. Men en sak vet jag, jag vet att jag har förändrats till en mycket bättre människa. jag vet att jag inte är den äckliga människa jag var förut. Folk är långsinta har jag kommit på, kanske borde jag flytta och börja om på nytt? Det låter som en bra idé.

God natt.

Kommentarer
Postat av: emeliiiee

gumman<3

2010-08-06 @ 13:23:59
URL: http://emelielandh.blogg.se/
Postat av: haha

sugit av kvarnen nått mer på sista tin eller, skolans toa kanske? ;)

2010-08-07 @ 13:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0