Wipeout!

Rubriken säger det mesta, sitter och glor på Wipeout helt enkelt. Haha, tycker det är så jävla kul när folk helt hjälplöst slängs åt alla möjliga håll! xD
Anyways, igår firade Joakim och Ida ett år ihop så det blev till att dra dit med älsklingen, Finnen och Emilia! :) Det var en oerhört trevlig kväll måste jag säga, dock blev det lite små bråk mellan mig och hjärtat... Men vi har löst det och vi kanske behövde tjaffsa lite för att kunna ta förhållandet till en säkrare nivå. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom alltså! Sen mitt i natten åkte vi hem, måste säga att natten hemma var lite skum men jävligt mysig ;)
Jag satt och åt/lagade pytt i panna i underkläder och älsklingen störde Finnen och Emilia hela tiden, det låter inte så märkvärdigt men asså, haha... Det var lite lustigt, men ah, flera sånna kvällar/nätter tack!
Vaknade typ vid två eller något, jag tog en dusch och sen drog vi till pizzan. Tobias, Finnen och Emilia var trötta som fan så dom drog hem direkt när dom hade ätit. Resten av dagen har jag städat och grejat, det behövdes!
Jaja, nu måste jag checka tv:n alltså!
ciao bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0