8 April.

Sitter på sv/en som suger, mhm.
Har vikarie för cpMarina är sjuk, haha orkar ändå inte med henne! (:
Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer, skulle åkt till stan igen men orkar nog inte det. Är så jävla seg med tanke på att jag somnade typ vid halv 3 inatt?
yeye, får väl åka hem och typ äta och sen sova, men tror att Denice ska titta förbi en stund sen också. :)
Natalie ringde igår och undrade om jag skulle med på Peace and love festivalen i sommar. Är jävligt sugen på att dra dit och kolla några band men alltså.. Det är ganska dyrt och har mina planer inför sommaren så det kan bli riktigt svårt att få ihop allting.
Det här är typ bestämda saker jag ska göra i sommar:
* Östersund med Denice.
* Shoppa i Trollhättan med Natalie.
* Dra till Götet ett par gånger. (Har dock f-kort så det kostar inte så mkt för min del.)
* Festival i Trollhättan.
* Metaltown?
* Stockholm med folk?
* Danmark med Sandra och co.

Som ni kanske förstår själv kommer det kosta en del och jag vet inte vart jag ska få alla pengar ifrån!
Tänkte att jag skulle fråga syster min om jag får sommarjobba i stallet hemma hos henne och tjäna lite cash.
Anyways ska jag fortsätta "Jobba" nu, höhö.
Kyssen ja.

Kommentarer
Postat av: Bagutten

sårru ska inte göra nåt specielt med tobbe mer än att va ????

2010-04-08 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0