MISS LI & A CUP OF TEA.

Hej på er!
Lördageftermiddag har dragit över Sverige och Patrik jobbar. Därmed spenderar jag kvallitets tid med mig själv och dricker the med Miss Li på hög volym. Hade egentligen velat dra igång och baka något riktigt mumsigt men margarinet är slut och hur begränsad blir man inte då?
Min kära far ringde precis och bjöd hem oss på en kopp kaffe, han räddade kvällen!
Kom på förut att jag inte lagt upp några bilder på nya sovrummet och gaderoben, så jag tänkte bland annat se till att visa er hur det blev!
Just nu:
Sovrummet (mobilskitbild), som snart ska fyllas med möbler:
 
Garderoben som faktiskt har börjat fyllas, jag kunde inte låta bli ;) Jag måste börja använda min systemkamera igen, bilderna är rena rama fjaskot!
Har inte visat mina nya skönheter som befinner sig i garderoben, men såhär fina är dom:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0