SÅ MYCKET LÄTTARE ÄN VAD VI BÅDA TROTT.

En snabb uppdatering för mina trogna läsare!
Det är måndag, ny vecka och nya tag som man brukar säga. Glädjs åt att jag bara går två dagar denna vecka och sedan är ledig resterande dagar, känner mig bönhörd <3
Sitter just nu på plustimmen och ska börja beta av de uppgifter jag har kvar att göra sen förra året. Till er som ännu inte börjat sista året på gymnasiet: Halka inte efter i något, det blir ett helvete att ta ikapp skiten sen!
Nog om skola! På hemmaplanen är målning i största fokus, igår blev vi klara med min walkin´-cloeset (vet inte hur det stavas och orkar inte googla heller, haha.) så det enda som behöva göras i den nu är att lägga in det nya golvet och självklart hänga upp alla kläder, lovar att ta massa bilder när det är klart! I Själva sovrummet är det väggarna som ska målas och nytt golv ska även läggas där, men det betyder att jag kommer vara sysselsatt under de dagar som jag är ledig. ;) 
Jag hoppas även att denna måndag har något extra att bjuda på, kan inte berätta exakt vad men jag kan skriva ikväll när det är avklarat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0