TANKAR ÄR SOM TUGGUMMI.

En liten update innan jag tar helg. :)
Den här veckan har varit fullspeckad av olika saker att göra, men vad är bättre än känslan man får när man känner att man verkligen gjort något? ;)
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att en föreläsning ska börja. Efter skolan är det körlektion som gäller, håller på med stadskörning, ganska mycket att hålla koll på!
Har även en fika med johanna och presentköp på planeringen idag, ikväll är det 18års fest för Julia! :)
Ett stort grattis till en mycket kär vän som jag inte kan tacka nog för att fått chansen att lära känna henne. Älskar verkligen att jag kan vara mig själv med henne och att hon framförallt förstår mina beslut i alla situationer.
Myyyycket kärlek till dig Julia, hoppas du kör all in ikväll! :)
Imorgon är det mariestad på cruising som gäller, lär bli riktigt trevligt!
Men nu måste jag kila, hoppas alla har det grymt i sommarvärmen! Om jag hinner slänger jag ut ett till inlägg, håll ögonen öppna! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Jag älskar dig

2012-05-28 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0