STRESS OCH GALENSKAP.

Halloj! Då var det morgon igen och en lång dag att se fram emot.
Startade upp med en god frukost framför nyhetsmorgon (Bästa stunden på dagen)
Gjorde mig sedan iordning och väckte liv i min fina prins som sov som en stock.
Laddar upp för tandläkarbesök och körlektion, är extremt stressad redan nu eftersom jag ska vara hos tandläkaren i falköping klockan 12 och sedan på körskolan i skövde klockan 14.
Hit och dit, hej och hå.
Igår städade jag hela huset, sysselsatte mig själv eftersom jag måste tänka på annat nu när jag försöker sluta röka. Vi får se vad det resulterar i. :)
Insåg även denna morgon att en shoppingrunda börjar bli behövligt, min garderob är urtrist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0