IT´S A STRANGE FEELING.

Hejselihoppsan! Medger att jag är sämst på uppdateringar, fyskäms! Men vi har ännu inget internet ute i djursätra, därmed kan det bli lite svårt.
Hur mår ni? Jag mår toppen, bortsett från att kroppen är helt slutkörd med tanke på skola, jobb och massa annat. Men det är ju inte långt kvar nu. Sen är det lov! :D
Har körlektion imorgon plus 2 prov, känns ju peppat! ;)
Men jag tar mig i kragen och ser till att kämpa på, även i motvind !
I helgen har det varit lugnt, cruising, middag med patriks familj och annat mys har stått på schemat, det går bra nu. ;)
Tillägger att jag har fantastiska vänner som stöttar och förstår, ni är viktiga för mig!! :)
Efterso jag uppdaterat så dåligt blir det en liten bildbomb här :)
Börjar med just nu:
Sitter och pluggar, inväntar pojkvännen och göttar mig!
För ett tag sedan var patriks lillebror hos oss sov över. Passade då på att göra smoothies!
Johanna-pyttipanna njöt av ölen innan lidköping-strög för att tag sedan!
Världens lyckligaste med världens grymmaste!
Har jag förresten visat den snygga dressen jag har köpt på carlings?
Är verkligen skitnöjd och stortrivs i den, man kan ha den i alla sammanhang! Matcha lite smycken till så funkar den till festen också! :)
Tror det fortfarande finns ett par på carlings för sänkt pris, rekomenderat från min sida att prova en :)
Nu måste jag plugga klart innan min käraste kommer,
Ha det bäst nu så får jag se till att blogga snart igen! :)

Kommentarer
Postat av: Skrattfeber ;pxD

Ditt mongo, gillar att läsa din blogg så blogga föffffan! Du skriver alltid något du inte berättar för mig annars :p

2012-05-07 @ 20:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0