BLING.

En spontan uppdatering!
Har kommit hem från Strömstad där jag spenderat 4 underbara nätter med en fin sambo. Det var otroligt skönt att få komma ifrån hemmet lite och bara ägna tid åt oss.
Här har jag inte uppdaterat på väldigt länge mest för att jag varit ganska instabil och inte riktigt varit mig själv. Därav har jag liksom stängt av mig lite och för det mesta gjort saker jag är tvungen till att göra.
Det här lovet än så länge är inte alls vad jag hade tänkt mig, kanske för att så mycket hänt på så kort tid eller för att jag helt enkelt värderat helt fel saker.
Men nu skiter vi i det tråkiga och blickar frammåt! Vi får förmodligen internet snart ute i djursätra och då kan jag vara mer aktiv framförallt här på bloggen, fb är inte min grej längre. :) Har planer på att verkligen få en ny struktur på bloggen, då blir det roligare att läsa! ;)
Tills dess koncentrerar jag mig på körkortet som verkligen börjar närma sig nu, så himla roligt!! Samt lite jobb och fix på hemmaplan. :)
Hoppas ni har det superduper! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0