DEAR WEBCAM, YOU ARE MY BEST FRIEND.

Hejhopp igen! Är på något bättre humör nu, har kommit hem, ätit, slagit mig till ro i köket med Natalie för att plugga lite granna. Är helt död och vill bara sova men verkligheten hinner ikapp mig med massa skolarbete!
När Natalie åker ska jag städa iordning på rummet, har lite nya idéer så ska sätta mig och pyssla till det lite tror jag :)
Började med Evelinas present förra veckan, hon fyller ju inte år än på ett bra tag, men presenten ska vara perfekt i minsta detalj! ;)
Har inte mediterat sen i torsdags, känner mig stressad igen. Haha, beter mig som en kvinna i 40-årskris.
En kopp kaffe sitter fint efter en god middag lagad av världsbästa Therese!
Duntäcke, bästa köpet jag gjort i hela mitt 17-åriga liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0