STANDING IN THE CORNER.

Freeedaaaaaag! Wooop, blir överlycklig :)
Ikväll ska jag och Natalie ut, som förr i tiden men har ingen aning om vart. Vi är ju ganska duktiga på att få ihop pusselbitarna i sista sekund så vi får se vart vi hamnar ;D
Haft en rätt så bra vecka, så nu avslutar vi den på ett snyggt sätt med kära syster och pojkvän.
Woopeliwoop :)))
Juste! anmälde mig till att vara hårmodell förut hos frisören på commerce. Dom sa att man fick vara beredd på en förändring så det här kan ju bli jäkligt intressant om dom ringer och pillar till det i hövvet lite på mig. Är så oerhört trött på mitt hår nu så!
Kör bara KÖR!

Kommentarer
Postat av: Karoline

hej alicia. hoppas din fredag var fin :)

Jag vet tyvärr inte vilket datum GoKväll kommer sändas ännu.. :S I mars någon gång. Kommer säga till på bloggen och länka till svtplay där det också kommer ligga sen :)

KRAM

2012-02-25 @ 20:52:15
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0