PUNKT

Då var det onsdag och schemat har sparkat igång, i skrivande stund är jag ouppmärksam på psykologin (inte en vidare start). Men det där med att lyssna är inte min grej alla gånger, men så är det. :)
Inatt har Johanna sovit hos oss, det är så mysigt att ha henne hemma! :) Dock försov hon sig imorse och därmed var det ingen vidare start på denna onsdag, men stress drabbar även de bästa. ;) 
Jag har idag kommit fram till att fylla 18 är som att kliva in i en helt annat värld, det är så himla mycket nytt! 
Ett exempel var för ett par veckor sedan då vi hälsade på hos mamma, hon tog då fram en bunt papper som handlade om mina sparkonton osv, hon förklarade då att det är för tillfället lite huller om buller och att jag mpste till banken för att styra upp det lite. Bara tanken på att jag ska springa till banken och ta hand om ärenden är skrämmande, sådant har ju någon alltid gjort åt mig! Att jag även redan nu har valt att inte bo kvar hemma gör situationen ännu nyare, man kanske skulle stannat kvar hos Pappa bara ett litet tag till? ;) Haha nej, jag älskar att bo ihop med Patrik, därmed får han leka förståndig Pappa vissa stunder och hjälpa mig in i vuxenlivet. ;)
 
 Nog om dettta nu, hörs senare eller imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0