JAG MÅLAR OM VÄRLDENS TRISTA FASADER.

Hej alla underbara!
Hur är läget med er? På min front är det helt okej, stressigt som i vilken stundents liv somhelst. Men lite tempo får det lov att vara. ;)
Tänkte börja skriva något intressant som hänt mig men flinade till lite inombords när det stod helt still! Hur som haver har jag haft en bra helg, fest i fredags som slutade i lite katastrof då jag bara ätit ett äpple under dagen. Något jag djuupt ångrar idag, riktigt onödigt! Fest på lördagen också i skara som var trevligt under den tiden vi var där. :) Blev söndagsmys med pizza och körkortsplugg hemma i djursätra igår (hemma?) för en liten uppladdning inför en ny vecka.
Dags att ta tag i dagens uppgift, pluggpluggplugg!! :)))
Tipsar er förresten om en film jag såg för ett bra tag sedan, dom flesta har väl säkert sett den.
Tycker om hur dom verkligen speglar hans liv i filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0