Grattis Johnny!

Sitter hemma hos johnny på en onsdag, dricker med gött folk osv med härligt folk. Undrar hur jag kommer må imorgon haha! Dygna kanske?
Måste notera att jag är sjukt trött på falska människor, fick lagom goá besked idag som jag brukar få sådär dagen efter, äre något fel på mig? Kanske? Börjar undra.
Har haft en relativt bra dag i övrigt, flytit på som vanligt (fullt upp, ovanligt?) dock äår väl skolan en annan femma men man kan inte göra annat än glida med och ta saker som det kommer. Mycket att göra såhär i slutet av terminen, men jag är faktiskt inte den enda som har det körigt, tycker mer synd om dom som har div. prov och över 50 inlämningar att göra! Men snart är det sommar!

Johan är skön btw, en riktig grabb! Får väl ragga? Eller? :O
Jag kör... kanske?
Puss osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0