Ännu ett misslyckat prov.

Jag vet inte om jag är mest förbannad på mig själv eller våran jävla lärare. Var med på en lektion när han gick igenom det vi skulle ha prov på idag. Delvis är det mitt egna fel att inte kolla upp vad vi hade och få honom att gå igenom saker och ting med mig. Men sen att inte skicka ut till eleverna vad man ska öva på är en annan femma. Ååh, har verkligen inte tid att lägga mer jobb på axlarna nu när jag är så jävla nära mål. Hade ju verkligen varit en hit att få ig i datorkunskap.
Hepp, nu ska jag inte vara arg längre, eller ja, kommer vara svårt men jag får göra ett tappert försök!
Idag ska vi sitta kvar i skolan en stund och plugga igenom lite saker. Sen ska jag vara med Sara och Johanna och drar nog till Falköping sen och sover där. Är så äckligt jävla trött och är sur på mig själv för att jag inte låg kvar i sängen och sov bort hela den här dumma dagen.
Köss.

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

att snön la sig på backen i morse var nog ingen som såg fram emot ? eller?

2011-05-03 @ 09:02:42
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0