GET RHYTHM.

Hallå och hej! Idag har jag varit hemma från skolan. Har hostat hela natten och jag vet vad det betyder. När jag får sån hosta är det kört typ :P
Ska snart ut på en prommenad, slänga på mig as mycket kläder och försöka få lite friskluft :)
Ska även se till att göra en liten present åt syrran idag. Har idén att hon ska få typ ett present kort där jag någon dag ska utföra en helkropps behandling på henne. Hoppas det är uppskattat! :)
Har käkat mussli och te till frukost idag. Var tvungen att prova det nya te`t jag fick på min praktik. Det smakar typ massa örter men det är skit gott faktiskt! :)

http://www.pukkaherbs.com/tea-room/all-our-teas.html?p=1 <-- där hittar ni fler smaker och varianter! Rekomenderat :)
Gick ut på balkongen och var tvungen att knäppa lite bilder!
Såhär ser det ut i skövde, ÄNTLIGEN!




Hoppas ni har det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0