A LONG WEEK.

Det är torsdag, dag 4 här i Norge. Det är fruktansvärt kämpigt med behandlingarna, det är bara till att erkänna. Jäkligt synd att man är så seg hela tiden och inte har ork att visa ett vidare intresse :P
Har lärt mig en sak av den här praktiken, jag skulle inte klara av att jobba på ett spa, bara som anställd och ta order av någon annan. Är en ganska självständig person så om det blir någon form av detta yrket så öppnar jag helt klart upp något eget! :)
Har hemlängtan men när jag tänker på att dra tillbaka till Sverige så ryggar jag faktiskt tillbaka. Hade jag chansen att bosätta mig här nu och lämna allt gammalt bakom mig så hade jag nog inte tvekat. Ischlopischlo vad kluven jag är!
Hade en lite rolig kväll igår, jag och Evelina drog till "hard rock caffé" vid midnatt och blev sittandes där med två aningen berusade norskar. Myyycket intressant! Dock får man skylla sig själv för tröttheten som tillkom idag. Har haft en behandling idag hittils och ska göra min sista om 50 minuter. Ska bli så skönt att få lägga sig och sova! :D
Imorgon åker vi hem igen, men har funderingar på att stanna en stund extra i Göteborg så jag kan träffa Johan, hade ju varit riktigt roligt :D
Just nu ligger jag på min obekväma luftmadrass och laddar upp. Men usch, man har inte lust med en behandling på 2,5 timmar.
Funderar på att prova alge-inpackningen ikväll också. Vi har ju tillgång till alla prudukter här och man borde ju passa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0