Onsdaaaaaag, Eller?! :D

Blllääaäääeekfijf, Jag är så jävla tröööööööött. Asså det känns inte ens som att jag är vaken, är det möjligt?! :S
Haha. Iaf skulle jag träffat Daniel i stan idag, men yeye. Han hittade inget busskort så det blev kissobajs med det.
Ska in till stan idag ändå tror jag, har lovat Johanna det så. Hade faktiskt tänkt att stanna hemma idag men dum som jag är så går jag som en jävla zombie ut till bussen, BRA ALICIA!
Jag tänker lägga mig i vilorummet sen, punkt slut! Då ska jag sooooooova (:
Jag och First ska starta en blogg ihop, vi har dock inte bestömt vad den ska handla om riktigt. Men det blir väl typ vardagsliv och det vanliga antar jag.
KYYYYYYSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0