Det är inte alltid lätt.

Både bra och jobbig helg om man säger så. I fredags var det fest hos negern, dit kom ganska soft folk och så, dock gick det inte som planerat vad det gäller drickan. I lördags drog jag med Greken, Alex, Philip och Emelie till crusing i Mariestad, det var trevligt! Vi strögade runt med Torgins BMW och var allmänt coola, HAHA. Sen sov Philip hos mig, Vi vaknade tidigt på söndag morgon och han åkte hem för att hans Mammi skulle jobba. Strax efter att han hade åkt så ringde Pappa, fick det jobbiga beskedet om att Farfar gått bort klockan 07.30. Pappa är glad över att det har gått fort, Farfar var inte personen som inte skulle ligga på sjukhus i evigheter, han älskade att hålla igång och njuta av livet fullt ut. Pappa hämtade mig ungefär vid 4-5, då drog vi och tog en glass, Passade på att umgås lite liksom. Det var tungt att vakna upp idag, och jag antar att det kommer vara så ett tag nu. Man måste gå vidare.

Vi can do this.

Kommentarer
Postat av: First

will allways be on your side,Sweetie <3

2010-06-02 @ 21:43:01
URL: http://numberonetp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0