BREAKING THE SILENCE.

Är på skolan nu och har hållt ett relativt gott humör. Tror det beror mycket på min kära vän. Gårdagen/natten var mindre trevlig, överflöd av tankar och sådär. Vet inte hur jag ska kunna tacka Ogge för alla samtal och det stora stödet jag fått av honom. Tack (L)
Idag ska jag shoppa efter skolan, fast borde försöka hålla mig tills v.45 då jag, syrran, hilma och Emma åker till ullared för ett par dagars shopping. Jag som skulle fått den presenten när jag fyllde år fick beskedet igår att det faktiskt var dags att åka nu, haha :D
Sen blir det hem till mor, försöka lägga upp helgen på ett snyggt sätt. Ska dra till värnersborg och jobba nämligen :)
Såhär ser jag ut idag, var skit nöjd med håret när jag drog till skolan men nu har det lagt sig ner.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0