SPA var det ja! =D

Hallo!
Har ännu inte skrivit något inlägg sen jag började skolan. Måste säga att det kommer bli riktitgt roligt! Det är bara jag som måste krypa ut ur skalet och sluta vara så satans blyg... Som tur är så har jag ju Denice i klassen och känner mig 10 gånger säkrare då! :)
Första dagen:
Blev mest bara info och kolla in skolan, fick massa lappar att fylla i och så. Det blev fika och lite mer info till sen fick vi dra hem.
Andra dagen (idag):
Vi delades upp i grupper och fick gå stadsvandring, skulle ta kort på olika ställen i stan och skit. Hamnade i en bra och possitiv grupp! :)
Imorgon ska vi ha 80-tals tema, vi blir grupper igen och får typ klä ut oss i 80-tals kläder. Tror det blir kul! :)
Spa är något att garantera för dom som  gillar att göra praktiska saker, jag som blir lätt skoltrött av att sitta vid böcker hela dagen så var detta perfekt för mig än så länge! :)

Anyways, dax för lite privatliv. Saker och ting är lite komplicerat just nu. Både Stoffer och Pappa ligger ute på sina jobb nu och jag vet inte hur jag ska hantera allting riktigt... Jag ska kunna spendera tid åt pojkvän och pappa varje torsdag kväll till söndag. Plus att jag sedan ska vara hos min Mamma varannan helg... Hur delar man upp allt? Jag har en liten plan men då känns det ändå som att jag träffar Stoffer för lite.. Tänkte att han kunde sova hos mig varje helg som jag är hos Mamma och sen när det är "pappa helg" så spenderar jag bara vissa dagar med stoffer. Men vet inte ändå.. Jag vill döda den som kom på att man kan välja att ligga ute på jobbet!
Idag har jag sprungit på stan hela jävla dagen och köpt div. skol material och varit med Jimmy, inte helt fel bara det att jag är trött som fan just nu och borde sova. :P
Mitt psyke slits hit och dit, hjärnan bubblar runt som en kolsyrad dricka. Får hoppas att det släpper snart. Jag hatar bara att vara ensam i den här lägenheten varje kväll, jag hatar att komma hem och sedan inte få äta mat med min Pappa... Hemska tanke.
Mycket text blev det idag, får dock skylla mig själv för att jag typ aldrig skriver av mig. :P

yeye, Puss på alla!




Ungefär såhär känner jag mig i huvudet, UNDERBART.NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0