MYSMORGON

Halloj! 
Visst är jag en flitig uppdaterare? haha. ;) Anledningen till att jag inte bloggat beror helt på att jag inte har lust att skriva "Hej bloggen, idag har jag varit i skolan, nu ska jag sova, hejdå."
Och har man dålig fantasi lär man liksom få skylla sig själv!
Hur som helst har jag praktik just nu, ihop med bäste Denice. Vi har våran praktik ute hos mamma på hästgården och det är hur mysigt som helst. Inte nog med det har jag även tid att greja med min framtida häst, ska slänga upp en bild på henne så ni får se. ;)
Förövrigt börjar mina morgonar på ett mysigt sätt nu för tiden, att skaffa katt var helt klart ett bra beslut!
Nu måste jag packa ihop mina saker och kila iväg till bussen.
Förresten, ni har väl inte glömt bort att det är fredag också? :DD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0