MAN MÅSTE LÅTA SIG INSPIRERAS.

Så himla dålig på att uppdatera här, men är så dålig på att ta bilder och det ser så tråkigt ut då.
Hade en härlig avslutning på veckan igår, vaknade runt halv tolv och väckte Patrik, käkade en lång frukost och åkte sedan in till skövde för att prommenera en sväng på berget. Det var så skönt att få komma ut och målet framöver blir att ta en prommenix med min kärlek minst tre gånger i veckan, mål är ju till för att uppnås och jag är taggad! Efter den starten på dagen gick vi på stan och kikade efter present till min fina systerdotter, hon fyller år nu på lördag och leksaker har hon redan överflöd av, så det blir svårare än väntat! På kvällen spelades det bingolotto med Denice och Viktor i deras nya lägenhet, är helt grön av avund, det är så fint och fräsht där!
 
Har just nu påbörjat en lång skoldag, psykologi B just nu, sen massage och de sista timmarna kör vi fotografisk bild, om jag får pubilicera bilderna här för mina modeller sen så ska det självfallet göras!
 
Hoppas att ni har det kalasbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0