MY LOVE TO THE OLD.

Har varit lite dålig med uppdateringen här men har haft lite annat fix och trix för mig! 
Har lite bilder jag ska slänge upp här, igår var jag hos Sara en sväng och borta i deras andra hus (som dom håller på att göra iordning) har de hittat gamla tidningar som stt i väggarna, så det lästes flitigt om tidigt 1900-tal! Trots att man hade lite svårt att förstå var det ändå intressant! :)
Det mesta som stod handlade om kriget, men jag hittade även lite reklam! ;)
Vill även visa lite fina ting som pryder mitt kök. :)
Förvaringsburkar, min enorma kärlek till de med lite äldre look är oändlig. Skulle kunna köpa i överflöd!
En plåt med härligt coca-cola tryck, köptes på elima!
Sedan min lilla kanna som jag fått av mormor, ska efterforska lite vart den kommer ifrån. Hittade även gamla koppar som patrik hade när jag flyttade in här, självklart ska dessa stå framme istället för att damma igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0