SNURRIG I BOLLEN.

En liten update för de som är intresserade! :)
Sitter just nu på företagsekonomin och lyssnar på redovisningar, -10 minuters paus-. Blev tillsagd där och kom i underfund med hur respeklös jag var när jag satt och blogga. Korkad Alicia är korkad! Note to myself: Skärpning!
Blir yr så fort jag vrider på huvudet idag, har inte en blekaste aning om vad det beror på men obehagligt är det!
Igår undanröjdes en vän som har snackat skit om mig under en längre tid. Blev utskälld efter noter att jag tydligen har skitit i henne, tänk om hon bara visste att jag vet all skit hon sagt om mig? ;) Hur som haver, om det jag gör inte duger så får det faktiskt vara, jag kan inte dela mig i delar och vara överallt, så är det bara! :)
Hoppas alla har det grymt, drar ett inlägg sen också ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0