SO, WHAT'S NEXT?

Vi växer alla upp en dag, inser våra brister och förstår vilket steg vi ska ta här näst.

Jag har denna vecka börjat min praktik på myrornas, idag var alltså första dagen och jag är faktiskt rätt nöjd. Tycker om när jag får möjligheten att arbeta med flyt hela dagen utan att stanna upp och vänta på en ny arbetsuppgift.
Har varit svinkass på att uppdatera här på bloggen och nu får jag baske mig ta tag i det!
I helgen var jag och Jimmy på Pernillas bröllopsfest, en mycket trevlig tillställning får jag lov att säga, det hade dom gjort otroligt bra! :)
Så vi var finklädda och min egna lilla sylist Natalie gjorde håruppsättning och make-up på mig. Bild får ni senare, ni får nöja er med en liten pussbild sålänge ;)

Annars mår jagbara bra, förutom förkyldning och lite andra små skavanker i livet men det är inget jag vill ta upp här. :)
Just nu sitter jag förövrigt och trycker i mig en gó sallad min kära bror inkasserade åt mig förut, så strax blir det sängen! :)
Puss så slänge!

Kommentarer
Postat av: Danne_coolpistol

söte-jimmy

2012-03-13 @ 18:48:37
URL: http://meatspin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0