TASTE MY HAPPINESS.

Hejhopp! Hur är läget? med mig är det grymt, bara väldigt trött och sliten. Ska bli så skönt att få krypa ner under duntäcket strax! Måste bara städa undan lite och röka.
Har pluggat med Evelina idag, tror det var den roligaste pluggningen på riktigt länge, herregud vad vi skratta! :D
Sedan kom Johanna, min fina och drack lite kaffe. Lika trevligt som vanligt! :)
Har suttit med Natalie i skype i evigheter och pratat om massor med grejer, så himla mysigt. :)
Satte upp två tavlor jag fått låna av Therese idag, så fruktansvärt snygga!

Kom på att jag inte har visat er den tjusiga tavlan jag fick i julklapp, är helt galen i den!

Förhoppningsvis sätter min bror upp den snart, tycker det är lite tråkigt att den får stå på soffan, den ska ju sitta på väggen och stråla! :)
Tänkte att jag skulle kika i lite affärer snart och kika efter lite retro inredning, behöver lite grejer till rummet hemma i falköping för där är det riktigt tomt just nu :(
Någon som har lite roliga tips? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0