SMACK IN MY FACE.

Är inte den gladaste på jorden denna måndag. Var dum och kollade inte om jag skulle stå i kundsalongen, men givetvis hade jag olyckan på min sida och skulle vara där från 14-18. Kollade om vi hade några kunder för att ev. kunna åka hem och plugga istället. Inga kunder var uppskrivna men självklart skulle vi ändå vara kvar på skolan och stå i den där jääävla salongen.
Har sån jävla ångest för allt jag måste göra den här terminen för att undvika ig i något ämne. Har bara en sak att säga alla som ska börja gymnasiet... Var inte korkad som jag var, eller ja.. visserligen har det haft sina anledningar men skolan som är så viktig!
Känner mig som en klagande gammal tant idag som säger "Det var bättre förr!"....
Kanske var det bättre, det tror jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0