LÄT DU HENNE KOMMA NÄRMARE?

Jag är handikappad vad det gäller svenska språket idag. Sa precis till Evelina "hon idenfierade mördaren ju". Det roliga var att jag inte först fattade mitt fel och envisades med att säga "idenfiera". Haha! När jag skrev titeln här ovanför nyss envisades jag med att skriva "närmre" och Evelina brast ut i skratt när jag tyckte det såg konstigt ut. Herre min get!
Har håltimma i tre timmar nu, slutar fem. usch. Så jag sitter och läser om palme-mordet, det brukar ju ta sin tid så att säga. ;)
Får snart in pengar från skolan på kortet också, då ska jag köpa blommor till håret av en brud jag träffade i fredags. Underbart jöööh! :))
Just det, om jagskrivit något konstigt nu så vet ni ju varför, kan inte svenska längre. :((
(Källa http://metrobloggen.se/pinupcouture/high_rockabilly_-_day_three_thursday/)
Men ja, ni fattar hur jag menar. Så jävla snyggt att sätta blommor i håret. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0