DAYS I WILL REMEMBER.

Nu kör vi på en liten bildbomb som innefattar förra veckan ;)
På måndagen började jag på ett nytt projekt!

Resten av veckan spenderades med min kärlek. Som kommer med söta små överraskningar ibland!


Vi åkte ut på en liten resa...



Där Jimmy även ville prova sin läggning...

Men insåg sedan att läckerbiten Alicia var mer hans grej.

Vi fick fint besök på torsdagen...

Så vi lagade god mat och bjöd på vin!


Men även lite annat ;)

Alla hade det trevligt !


Jag och Jimmy var nöjda med kvällen :D

Dagen därpå skapade vi lite sommarkänsla och gjorde magiska smoothies..



Vi fick för oss att packa ihop och åka iväg...

Till den här pinglan för lite fredagsutgång :)

Men förr eller senare kommer den fruktade söndagen och min kärlek måste glida iväg till göteborg igen.

Tillbaka till rutinerna som sagt och inväntar Fredagen då min prins och jag ses igen ;)

Kommentarer
Postat av: Bergmaaaan

Fredag-Lördag med dig/er va kanoners! Älskar dig b-ruden!

2012-02-22 @ 14:19:38
URL: http://jjohannaabergmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0